Selam kızlar nasılsınız? Nasıl gidiyor bu dönemler? Bu aralar sırt ağrısı ve kasılma var sol kasıkta fitil kullanıyorum hafiflemesi için, sizde de varmı? proluton iğne oluyorum hafta bir oda yağ iğnesi ya sanki kalçamda taşlaşmış gibi😅 Acıyor. Birde üstüne vajinal mantar olmayayımmı😓 Ah ah herşey üst üste gelmiş gibi.Karınlarımızda büyümeye başlamış❤ Sizde durumlar nasıl? Benim gibi olan varmı?