Bugun doktora gıttık 18 haftalık olduk cok sukur ama bi can sıkıcı durum oldu rabbim hayırlısını nasıp etsın beyinde kist var dedi zamanla kaybola bılıyor dedi ama dıger ultroson verılerı ile de down sedromu olma ihtimali var dedi %80 saglıklı dedı ıkılı testımız guzel cıkmıştı bu şekılde olupda kistin kaybolon ve saglıklı bebeişleri olan anneler var mı benım içim rahat korkmuyorum ama yınede öyle olsa bıle o benim kızım güçlü olur amniyon sıvısı alınabılır dedi ama almaya gerekte yok dedi korkmayın ben olacagını dusunmuyorum dedı ama işte bi şüpe kol uzunlugu haftasına gore ii burun kemiği sınırda dedi kaç defa ölçtü bu arada perinatoloji doktorum