BMelek Nisak sanciniz var 100 e kadar cikmis bebek hareketlerinde birsey yok ama hissetmiyor musunuz sancinizi
Nisak Esrahan 37+2 oldum Baş pozisyonu uygun degildi yürüyüş yasaklandi önce Simdide sigillerle mucadele ediyorum 😊
Sevval4 Nisak Siğil varsa normal doğum yapmıyorlar bebeğe bulaşma riski dolayısıyla sezeryana alınmıştım bende . Doktoruna bahsettin mi konudan ? Varsa sezeryan gününü alabilirsin Zaten 38. Hafta civarında doğuruyorsun öyle
Mer_nisa 35 hafta giricem sancidan kramptan ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum ilk gebeligim böyle degildi 2.gebeligim cok zor geciyor🙄🙄