2020 15 Şubat 2021 25 Mart sezeryanla doğum yaptım şuan hamileyim ve 7 ayindayim ,yani yakinlarda bir tane daha sezeryan olacağız 😇hep arka arkaya doğuruyorum sağlığıma alakalı bir sıkıntı yok çok şükür bebislerimde cok sağlıklılar. Kim ne derse desin Allah istiyorki veriyor degilmi.yadirgamak yargılamak kulun haddine değildir. o yüzden kimsenin lafına bakma sonuçta acı cekende sen uykusuz kalanda sen büyüten de sen oluyorsun seni yargilayanlar gelip bir gün olsun yardım etmiyecekler sana.en güzelini soylimmi arka arkaya doğan bebekler ikiz gibi büyüyecektir biraz zor ama 1 2 sene sonra unutulacak herşey 😇😇😇