caglaolmeZ Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim ve gribim nasıl atlattınız , bebeğe her hangi bir sakıncası var mı?
Nskyhn caglaolmeZ canım hemen nane limon bal elma portakal kaynat iç çok iyi geliyor. Ağrıların varsa parol alabilirsin sadece. Kendini iyice terlet ılık duş al. Ateşin çıkarsa da alnına sirkeli su yap. Çocuğa bir şey olmaz korkma o kendini korur sen kendine iyi bak
Kubra190506 caglaolmeZ inanilmaz bi grip gecirdim bende kacinci haftamdi hatirlamiyorum.Sıcak suya bal attim sarimsak rendeledim limon sıkıp ictim.Doktoruma da danıştım cok güzel tarif dedi :) 1-2 hafta yattım resmen gripten
_tulayb26 caglaolmeZ bende gribim 3 gündür ballı süt içip duruyorum geçsin diye hala geçmedi eğer güzel iyi gelen tarif bulursan söyler misin aşırı kötüyüm bende
Kubra190506 caglaolmeZ bebeğe bir zararı yok korkmayın Rabbim koruyor… bir buçuk kutu antibiyotik ictim ben bir de
Nskyhn caglaolmeZ o ben de hep oluyor burnumda sorun olduğu için çok şiddetli hapsiriyorum kasığıma vuruyor , korkmayın hiç bunlar Küçük şeyler Allah büyük ağrı vermesin 🤍 çok geçmiş olsun 💚
caglaolmeZ _tulayb26 bende şimdi internette bal sıcak su ve limon gördüm tarifi. Ama çok sıcak değilmiş su. Onu deniycem , sende hapsiriyor musun sancı giriyor mu kasigina . Çok geçmiş olsun iyilesmemiz lazım:(
Mrvbebk caglaolmeZ canim korona olmuştum Bende hamilelligimn 11.haftasinda bol bol c vitamini alarak gribi de atlattım şükür bebege hiç bisey olmadı bol bol c vitamini ve corba iç geçer insallah
_tulayb26 caglaolmeZ kız benim yaptığıma hapşırmk denmez artık ben baya geçtim o dönemi devir değiştirdim hapşrmaktan daha fazlası gibi sık sık bide kasık ağrısı değil de karnım sertleşiyor bu dönemde kasılmalar kramplar çoğaldı sanıyorum ki valla inşallah iyileşiriz hemen bacım bebeklerimize bişey olmasın da 🤲🏻🤍
beyzagl44 Bol c vitaminiyle sıcak seylerle atlatmaya calis. bende 12. haftadayim bir yakalandım geçmek bilmedi, öksütmekten cigerlerim söküldü resmen. boğuluyorum diyordum artık, benimkine birsey olmadiysa kimseninkine olmaz.
caglaolmeZ beyzagl44 ya size de geçmiş olsun , hapsirinca sancı giriyor kasigima ondan daha çok korkuyorum
beyzagl44 caglaolmeZ tesekkurler biraz hapsuracagimi hissedince elimle tutma ihtiyaci duyuyorum karnimi, yatiyorsamda biraz bacaklarimi karnima cekiyordum faydasi oluyor. sanada gecmis olsun.
caglaolmeZ _tulayb26 ay amiiin inşallah vallahi her adimimiz korku Rabbim bizlere yardım etsin inşallah 🤲