mom1111 hiç gerek yok bence de. Üst modellerin şarj süresi uzun diyorlar. Max da çok çok nadir süpürüyorum. Yatak, koltuk va o yüksek çekiş gücü olduğu için şarjı 7 dk falan. Ama min da süpürünce tüm şarj 3+1 evimi rahat süpürüyor, hala da tek diş şarj kalıyor.