Defne000
Devlette doğum yaptım ,şimdi ki kızımıda devlette doğurcam inşallah
Bi skıntı olursa zaten devlette sevk ediyorlar, ne anladım ben o işten. Sancı anında zaten kimseyi istemiyorum yanımda kendi canımla uğraşıyorum 😅 birde üstüne o kadar para veremem.
Çocuğu ben doğurcam, acıları ben çekcem birde 4000 tl üstü para vercem 🙄
Herkes kendi tabi nasil istiyorsa bu benim görüşüm