Kızlar benim normalde tansiyonum 10-6 oluyordu hamilelikten önce de öyleydi. Biraz kötü hissettim tansiyonum düştü sandım ölçtüm 12-8 olmuş benim tansiyonuma göre yüksek daha sabah sağlık ocağında ölçtüler 10-6 çıktı sizce korkmamı gerektiriyor mu bir ara bana doktor tansiyonunu kontrol et yükselmesin demişti