eymaKirpitiYcel
Kızlar merhaba owlı kundak alıcamda yenıdogan ıcın beden olarak ne alacagımı bılmıyorum fıkrınızı alabılırmıyım
cinderella
Ben aldım bitane ama standart olduğunu söylediler nasıl oluyo bende anlamadım ama boyut olarakta küçüktü zaten Ama beden varsa sizin alcağınızda 0-3 ay olması gerek yeni doğan için
Zeynep7492
Aldınız mı acaba kundaktan memnunmsnz