Gnc27 benim gebelikten önce insulin direncim vardı, çok kilo verdiğim için ve spor yaptığım için düzelmişti..hamilelikte kanamam olunca hiç hareket edemedim ve bulantılar yüzünden de çok fazla karbonhidrat tüketmek zorunda kaldım midemi bastırsın diye..şu an 22 haftalığım detaylıda bebeğimin boyutu haftasına göre iki hafta ileri çıktı..tabi önceden insulin direncim olduğu için ve gebelikte de buna uygun beslenemediğim, hareketim az olduğu için bundan kaynaklanabileceğini söyledi doktorum..hemen insulin direncine uygun diyete başlamamı söyledi..şu an 6 öğün besleniyorum, sağlıksız karbonhidratları ve paketli gıdaları hayatımdan çıkardım, protein ve sebze ağırlıklı olacak şekilde besleniyorum..yürüyüşlerimi de arttırdım( insulin direncinde yürüyüş çok çok önemli, günde 45 dk yürümeye çalışıyorum iştahı inanılmaz kontrol altına alıyor)..yani ben de atlatamadım henüz, mücadele ediyorum..inşallah bebeğim daha fazla zarar görmeden toparlarız 🙏