----38--46 Kızlar dogum yapalı 10 gün oldu sezeryan dogum yaptım suan alt tarafta enfeksiyon basladı kasıntı yanma var fitil kullansam emziriyorum sıkıntı olurmu basına böyle bir şey gelen anneler yardımcı olur musunuz 😔😔
Dlr48 ----38--46 bazı fitiller anne sutune gecebılıyormus doktorunuza danısmakta fayda var ama kasıntıyı dındırmek ıcı. Sirkeli suyla falan yıkayıp ıyıce kurularsanız belki birazcık rahatlatr
Aieskocaak Vajinal enfeksiyona kekik suyu da iyi geliyo canım. Kekiği kaynatıp suyunu şişeye koyup tuvaletinizi yapıp taharetlendikten sonra kekik suyuyla yıkayabilirsin.
Susamismom Benimde kaşıntı akıntı batma gibi olmuştu sanırım sondalardan falan oluyor sirkeli su sıktım enjektörle hemen geçti 2. Ye gerek bile kalmadı
Dlr48 Susamismom ama oranın iç florasını bozup iyi bakterilerise yok edebilir bence ıcıne sıkmak sizce olmszmı bılemıyorum tabı bşde valla bravo nasıl sıktınız ıcıne 👻 bence direk yarın gidin doktora onlsrın verebılcevı mutlaka bır ılsc krem vs vardır o sekılde hemen rahstlsysbılırsınız