illy başka doktorlardan rapor alarak 37.haftayı tamamlayabilirsiniz. Kadın doğum doktoru hariç diğer bölümlere bakan doktorlar olmak.sartiyla ben o şekilde tamamladım. 32.haftada çalışabilir aldım.daha snra erken doğum riskim oldu 37. Haftaya kadar rapor aldm bide yıllık izin kullandm tamamladm