Fikriye_csk 30 haftalık hamileyim ve 4 gündür kabızlık sorunu yaşıyorum acil çözümü varsa yazarmsınız
Cano26 Fikriye_csk hemen eczaneden lavman al yap ama bir defaya mahsus kendini alıştırma sonrası gelir zaten rahatlarsın ben ölüyordum kabızlıktan 1 hafta çektim ne yaptıysam işe yaramadı en son lavmanla kendime geldim