3 normal doğum yaptım ne ağladım ne bağırdım vallah istediğin kadar bağır çağır sadece doğum zorlanıyor benim de sancim agrım vardı sakin kalıp derin derin nefes alıp verdim doğumum 1 2 saatte gerçekleşiyor. Hiç zor falan değil canım orda zaten ebeler var sana her konuda yardımcı oluyor şancı gelip gidiyor sonra yavrunu kucağına alıyorsun herşeyi unutuyorsun inan bana zor olsaydı dördüncüyu doğurmazdım 😂😂