Si-bel Kızlar 19 haftamdayim bugün sürekli tuvalet gitdim yani yarım saat 1 saat sürmedi sürekli ama gitdigimde bir iki damla değil bir bardağı dolduracak kadar yapıyorum yani anlamadım yagrin doktur randevum var korkmalimiyim korkmayimmi bilemedim valla .
Zerrinmesut19 Si-bel bu haftalarda normal bendede aynı şikayet vardı doktoruma sordum bebek büyüyüp baskı yaptığı İçin çok normal dedi. (Yanma yoksA tabi) şuan 23 haftaya giricem geçti 😍
rkyycbnn Si-bel al benden de o kadar bende yarin 19 haftalık olacam insallah cok sık gecede sürekli kalkıyom ama senin dedigin kadar cok degil tabi
Gguner Si-bel hamilelikte sık idrar normal bişey ama diyabet ya da idrar yolu enfeksiyonuyla da karıştırılabilir. Aylık rutin tahlillerinizi yaptırdıktan sonra korkacak bişey yok ben bazen tuvaletten cıkarken tekrar idrarım geliyo
Si-bel hamisinizz bugün bilmiyorum fazlamı içtim yani sabahtan beri yana 20 kere girdim en az bilmiyorum valla
hamisinizz Si-bel normalde 1. Trimester baskıdan kaynaklı sık idrara gitme görülüyor 2.Trimester rahatlayıp 3te yine sık görülüyor.sizin şuan 2.Trimester rahatlamanız lazım aslında.Şekere falan baktırdınız mı hiç?
Si-bel Zerrinmesut19 benim korktuğum erken dogum yaptım bir tane bebeğimi kaybetdim bu haftalarda şimdide birsey olacak endişe çok anlamsdim valla
rkyycbnn Zerrinmesut19 ben 19bhafta oldu en bastan beri böyleydi bu gidişle dogurana kadar devam eder
2001 Si-bel doktora söyledim azck enfeksiyon oldugunu söyledi krem verdi 5 dakika da bir tuvalete gidiyorum geceleri
Si-bel hamisinizz hamile kalmadan hamile kaldıktan sonra 2 3 kere bahtı dokturum cikmadi yagrin randevu aldı eşim ben bugün böyle diyince bahalim yagrin bahtiracam ne derse bilmiyorum