Aysukoseoglu Kizlar 22+6 günlük hamileyim iki gündür başım çok dönüyordu bugün tansiyonumu olctugumde 105 56 çıktı normal mi bilgisi olan yazabilir mi rica etsem
hemsreanne Aysukoseoglu tansiyonun normali 120/80 olarak geçer ama mesela benim hep 100/60 çıkar benim için normali bu biraz yükselse başım ağrır önemli olan normalde tansiyonunuz nasıl çıkıyor
Gamzess1 Sanırım 22de herkes bi semeleniyor bende de oldu geçti o hafta karnımız büyüğünden dediler gerçekten de 1 haftada geçti bende hastaneye gittiğimde tansiyonum 10a 6ydı benimde sebep ağırlaşmak dediler
Aysukoseoglu Gamzess1 Benimde başıma ilk kez geliyor internetten okudugumde yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi felan yazıyor bı an endişelendim kötü birşey oluyor diye teşekkür ederim bu arada cevap verdiğin için canım 😊
Gamzess1 Aysukoseoglu Bacım zaten hep diyolar ya düşmüsi hamilelikte normal Allah korusun yükselmesin
Ormanmeyveli hemsreanne ya benim fix 12/6 devletteki doktor yüksek diyor. Ve kan sulandıricı basladi sizce yuksek mi ?? Saglikciya denk geldim hemmmen sorayimmmm
hemsreanne Ormanmeyveli 120/60 normal bir tansiyon ama dediğim gibi sürekli 100/50 çıkan birisi için yüksek mesela yoksa hipertansiyon İçin 140/90 gibi değerler kabul ediliyor genelde
Ormanmeyveli hemsreanne Ya tedbir olsun diye tansiyon ilaci istesem abes mi olur. Gerci kendi gerekli görmedi ama. Ben çok korkuyorum pihtı atar diye falan.
hemsreanne Ormanmeyveli tansiyon ilacı kullanacak bir değerde değil tansiyonunuz bence bir hafta ölçün sabah akşam aynı saatlerde doktorunuz ile görüşün sonra benim tavsiyem bu doktorunuz daha iyi bilir
igvescarim hemsreanne mrh benim tansiyonum normalde hep 10-6 bugün sabah da sağlık ocağında ölçtüler 10-6 hamilelikten önce de böyleydi biraz önce kendimi kötü hissettim tansiyonumu ölçtük 12-8 sizce hastaneye gitmeme gerek var mı bana göre yüksek tansiyon oluyor yada ne zaman gitmeliyim