Nisanmom Hanımlar 8+4 hamileyim rutin kan değerleri bakıldı lgM lgG değerlerinde sıkıntı çıktı bebek de özürlülük olabilir vs dediler Konya’ya sevk edildim bakıldı sonuçlar iyi çıktı laboratuvar hatası dediler. Tekrar kendi doktoruma gittim onlar da yanılabilir dediler gene umutsuzluğa kapıldım ortada 2 farklı sonuç... üzüldüm. Tekrar testi yaptılar bugün başka laboratuvara gönderildi Çarşamba belli olucak. Çok dua edin olur mu çok üzgünüm...