Melisanazlm Merhaba kızlar 37haftaligiz bugün kontrole gittiğimde doktorum plesentanin kireclendigini yanı yaslandığını söyledi 1 hafta daha bekleyip doğurtalım dedi basına gelen var mi ?
Selin12- Melisanazlm canım haftan iyi korkma şimdi bile dogsan bebeğin kuveze girmez bende 37 haftalık doğum yaptım benimde sebebi farklıydı
Hakiko Son haftalarda olabilir bu durum endişelenmenize gerek yok zaten doktorunuz da söylemiş bir hafta sonra doğumu başlatacağını, bebeğin kilo alması yavaşlar siz yine de bebek hareketlerini takip edin
Ozks-elosa Canim ben doğum yaptım bu sebeple takipte kaldım. Benim ki daha erken başladı. 24.haftada. süreci takipte kal bebeğin hareketlerini say. Ağrım sancım olursa hastaneye git. Onun dışında saki. Ol stres yapmamaya çalış. İyi düşün güzel bı hafta 37. Hafta
Ozks-elosa Melisanazlm ben 36 doğum yaptım.canim.bebek hareketlerini hissetmedim ama miniğim uyuyormuş ara ara tabi son gün sancı çıktı doktorum bu kadar geldik şükür dedi riske atmadık .
Melisanazlm Ozks-elosa evet bugün doğum oldu ben son hafta doktorumu değiştirdim aşırı ağrılı da olsa normal doğurdum 🥰