Reyhan1 Arkadaşlar gebelik döneminde göğüs ucu kremi kullanıp memnun kalanlar hangi ürünleri kullandı ben 23 haftadayim hassasiyetim var ve bazen çok acıyor önlem için krem yada bitkisel birseyler kullanmak istiyorum tavsiyeleriniz neler🤔
gamzecevik1 Hamileliğimin başından beri göğüs hassasiyeti yaşıyorum. Beni rahatlatan tek şey hafif ısıtılmış zeytinyağı oldu. Pamuğa damlatıp göğüsümün ucuna koydum.
2kizanasi Ben Lansinoh kullandım doğumdan bi kaç hafta önce ve bir kaç gün-de emzirirken hiç yara da olmadi