Ayaklarınızı uzatırsanız rahminizde gerginlik oluşur buda bebişi rahatsız eder benim bebeğim kafasını tamamen alt kısma gömmüş durumda rahatsız olursa canımı yakıyo rahat olduğunda da güzel güzel tekmeliyo tamamen bebek pozisyonuyla alakalı benim bebeğimde sevmiyo sırt üstü yatıyım ayakları uzatığım sol tarafıda sevmiyo en çok rahat ettiğim taraf sol taraf merak etmeyin olucak bunlar😊