yenigebe_1 Dilsay bende hayırlısı neyse o olsun anlamında yazmıştım arada ufak bir anlasamama var kuzum 😅😅😅😅💕
monarosamommy yenigebe_1 Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah hayırlısı olsun hakkında 🌸
yenigebe_1 yenigebe_1 Ebru_guner https://imgyukle.com/i/RaIxa8 Bugünde böyle ama yna doğru çıkması olması gereken yerde değil
Ebru_guner yenigebe_1 aynen canım ama bekle bence bir hafta çok yeni olduğu içinde olabilir bir iki hafta dikkat kan testi ver
yenigebe_1 Ebru_guner günüm geçti 2 gün bakalım akşam da kan vereceğim varsa da iki hafta sonra kontrole giderim
Bebek-65 Kizlar 4 aylik anneyim geri cekilme sistemi ile korunuyoduk 2 tane test yaptim ikisinde de sonrasan ikinci cizgi silik cikti hamilelik var midir aceba korkuyorum