Herkese iyi aksamlar kızlar 36+3 haftalık hamileyim dün tahlil verdim kan ve idrar bugün sonuçları mi göstermeye gittim doktor gebelik kolestazi olabilir dedi karaciğer enzimlerim yüksek alt 90 ast 49 çıktı yarın gebelik safra asidine bakilicak eğer orda bi sorun çıkarsa diğer doğuma alırız dedi doktor dua edin birsey çıkmasın daha öncesinde safra kesesinden usg çekindim bi sikinti çıkmadı insallah bunda da çıkmaz beni korkutan bebeği öldürebiliyomus ama benim o kadar yüksek olduğunu düşünmüyorum çünkü belirti olarak kaşıntı gösteriyor ama bende kaşıntı yok sizlerden bu durumu yaşayan varmi bugün biraz tedirgin oldum korktum size sormak istedim 😶😔😔