Merhaba kizlar çok mutsuzum bu konuyu asla burda yazmak paylaşmak istemezdim yazarken bile utanıyorum eşimi porno izlerken yakaladım ve daha öncelerde de yakalamıştım.hadda bundan dolayı boşanma davasına kadar gitmiştik birdaha olmayacak dedi barıştık ama ben çok mutsuzum bu durumdan ve şuan hamileyim Esra ezmeci soru cevabında çok soruluyor bu soru kadınlar tarafından ve Esra hanımın cevabı temas yoksa aldatma yoktur normal bir durum olabilir diye cevap vermişti ama ben normal karşılamıyorum çok tuaf geliyor kendimi yetersiz gibi hissediyorum eşime karşı ben varken neden kendi kendine yapıyor diye çok mutsuz oluyorum hadda bu benim piskolojimi çok etkiliyor