Melahatakca bacım ben dokuz ay kadir kangala gittim, ücreti 200 lira. Ama şöyle bir avantajı var o ay içinde kaç kere gidersen git ücret almıyorlar. Örneğin ben 21 Mart’ta doktora gittim ya üç hafta sonra kontrole giderdim ücret ödemeyim diye yada 20 nisana randevu alırdım. Ayrıca her ultrasonu detaylı gibi bakıyor plesenta, damardaki kana bile bakar. Eline en az 4-6 fotoğraf verir bebeğin ve renkli olur. Ayrıca ay içinde sormak istediklerimi not alır sorarım her şeye cevap verirdi. Son olarak telefon numarasını verir ve ne yazsan anında dönüş yapar hiç bekletmez. Ben çok memnun kaldım çünkü devlette köpek azarlar gibi davranıyorlar. İki aylık 200 lirayı neye vermiyoruz ki? Yalnız arada bir devlete uğra çünkü Kadir bey doğum yaptırmıyor artık.