EmelBG Ben avent aldım önerilere göre emermi emmezmi oda ayrı bakalımda ,en çok anne göğsüne benzerlik sağlayan diyorlar 💫. https://www.bebekhouse.com/urun/avent-0-bpa-soothie-emzik-3-ay-2li-pembe-17mavn742906-std
Ryurts EmelBG inanmiyorum bunlar Turkiye’de ne kadar pahaliymis😱 biz bunlari Amerika’da en fazla $6’a aliyoruz
Merveozcelikcckl Alinmavi aksine bizim çocuk doktorumuz gazı rahat yapmasına ve sakinleşmesine yardımcı oluyor dedi 13 günlük bebeğim var ve ben ilk günden beri kullanıyorum ağlayan bebeğime emziği verince sakinleşiyor
mcmd İlk oğlumda Nuk damaklı kullanıyordum, hem kolay bulunuyor hem damak gelişimi için ama bebiş nasıl isterse öyle oluyor, bakalım bu sefer nasıl olacak☺️
Ryurts En son yapilan arastirmalara gore dogumdan sonraki ilk iki hafta emzik kullanilmamaliymis. Ben uygulayabilecek miyim bilmiyorum ama paylasiyim dedim. Amerika’da siz istemedikce o yuzden vermiyorlar.
Ryurts Kibarbaby evet ama alim gucune gore bakmak gerekli😅 yani burda $5-$6 Turkiyede 5-6 lira olarak degerlendirilmeli. Sonucta biz dolar ile kazaniyoruz :)
Dilekahinzen Avent ultra soft aldım. Kauçuk olanların cok tüy topladığını çabuk kirlendiğini ucuna bişeyler yapıştığını duydum