ElifPeker06 Selam anneler 37 haftalık olduk bugün bebek hareketlerinde azalma normal mi dün doktora gittim bir sıkıntı yok şükür biraz suyum az ssdece aşırı hareketli bir bebek değildi zaten en başından beri şimdi günde 15 20 kere anca hareket ediyo normal mi ?
tazebiranne_hg04 ElifPeker06 yemek yiyip sol tarafa yatın yarım saatte 10-9 kez hareket ediyorsa normal eğer daha azsa mutlaka doktora görünün
505050 ElifPeker06 bende 37+2 haftaligim dün gttim bı skntı uoktu benimkide aşırı harektli deil normalde . Ama bugün daha bı ayrı hareketsiz . Ne zaman doktora gdip gelsem 1.2 gün hareketsiz oluyor neden ki ya 🥲
ElifPeker06 505050 aynen çok hareketli değil zaten aynı günde 2 kere falan güçlü tekmesi kesin oluyo da kıpır kıpır hareketli degil sanırım artik yerleri daraldı ,🤣