Busrakalperay Haftadayım dün bebegim cok hareketliydi bugün tekmesini felan hic hissetmedim sadece rahmine dogru baskı oluyormus gibi zaten hareketlerini yeni hissetmeye başlıyorum birgun cok hareketli diğer gün az hareketli olması normal mi sizce
Zeynepylmz06 Busrakalperay bu haftalarda cok normal canim benimde oyle bir gun hissetsen bir gun hissetmezsin normalmis
gizem_c Normal korkma bu haftalarda yeni hissediliyor zaten oda düzenli olmuyor bazen hissedebiliyorsun bazende farkında olmuyorsun içini ferah tut.