Merhaba güzel annişlerr 😍 ilk gebeliğim ve ister istemez tecrübesizlik oluyor , sizlerden fikir almak istedim. Şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Bir zararı var mı? Her kafadan bir ses çıkıyor kimisi diyor bebeğin kilosunu etkiliyor az doğuyor , kimisi diyor şekerim yüksekmis onu bilemeden şeker yuklemesi yaptirdim yüksek çıktı risk altındayim kimisi ise iyi şeyler diyor kafam cok karışık . Pazartesi sabah doktoruma randevum var gitmeden sizlerden fikir almak istedim… 🥰🙏🏻