Canım bende de aynı sorun var malesef 12+2 haftadayım 2-3 gündür oluşmaya başladı.. şimdiye kadar hiçbir şey yoktu.. Malesef çoğu gebede oluyormuş rahim genişliyor ve bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor normal bir durum yani. Bugün doktor bana Gaviscon şurup verdi 3 şişe muhtemelen hamilelik sonuna kadar içeceğim.. Birde az ye ama sık ye sakın mideni çok doldurma.. Zencefil çayı , sarı lemlebi , laktozsuz süt içebilirsin.. Yağlı, acılı , işlenmemiş gıdalardan uzak dur bence. Doktoruna mutlaka sor ama o gerekeni söyler zaten.. şimdilik bunları yapıyorum geçmiş olsun 🌹