Demirssmomm gmzkcl bizde 34 olucaz inşallah 🌸 en başından beri çok rahat geçti çok şükür 🧿 sanırım biraz penguen 🐧 gibi yürümeye başladım ama hala her işimi yapabiliyorum, darısı başınıza 🙏🏻