Mercem Hanımlar 19 haftalık hamileyim ve bir haftadır bebeği karnımın altında hissediyorum tekme atıyor gibi oluyor doktorum normal dedi ama aynı durumu yaşayan var mi merak ettim
Busra2013 Mercem ben ılk 19+3 de hıssetım kasıklarda bısı kayar gıbı oluodu asagıdaydı hafta ılerledıkce yukards hıssetım suanda 45 gunluguz😂❤️💕
Sbm050421 Mercem normal tabiki de neden endişelendiniz ki , bende 19+6 yım her an tekme atsın istiyorum 🥰
Ozlm0916 Mercem 24+6 benimkide bazen assadan vuruyo bazen gobek deliginin ustunden altindan felan vuruyor doktorum normal yukari cikar daha demisti
TURNAA Mercem bende 19 haftalık hamileyim ve sizin gibi bende çok aşağıda hissediyorum hareketlerini doktor ise normal olduğunu söyledi. Göbeğimiz artık belli olmaya başladığı için daha yukarıda bekliyoruz ama zamanla yukarı çıkar
eylulummmm @Mercem bende 19 hafta içindeyim yukarda hiisediyodum ilk başta bu aralar çok aşağılara vuruyo normaldir heralde h
Peperonni Mercem Değişiyor kuzum bazen mesanenin oraya geliyor hatta böyle yanlamasına şişlik oluyor direk hissediyorum bazen yukarıya doğru oluyor. Değişiyor yani geziyorlar heralde içeride ondan
Mercem Peperonni olabilir canım bende bazen yukarda hissediyorum ama genelde karnımın altında kıpırdıyor maşallah 😂❤
yenii_annee Mercem ben 30 haftalık oldum hala altta hissediyorum hareketlerini karnımın üstünde hiç görmedim daha sürekli altta kıpırdıyo veya sol yanım da o yüzden dışardançok nadir görebiliyorum hareketlerini 😂