Kelebek95 Sevdaaaa123 bende çektirdim ultrasondan bir farkı yok doktorun öneriyorsa mutlaka yaptırmalısın
Ozge Sevdaaaa123 temiz çıktı çok şükür amaç doğduktan sonra müdahale etmekmiş zaten ayrıntılının bir parçası olarak çektirdim