@“Kubraaatmr”#p21786551ben kullandım mennun kaldım yoksa göğsüm yara olduğu icin ya atlet yada göğüs pedine yapisiyodu acok sgri yaşıyordum.bide kalkanda fazla sütünüz içine akiyo onu alip tekrsr bebeğime veriyorum süt ziyan da olmamis oluyor benim ki Chicco markaa