2345hafsa ilk dogum zor oldu ne yalan soyliyim cunku kirk haftayi gecmistik ve acilma yok sanci yok gel dediler suni verelim suni sanciyi verdiler ama tik yok acilma yok bir turlu biyandanda sanci cekiyorum umidimi kaybetmistim beni sezeryana alin diye bagiriyorum o kadar aci cekiyorum ki sonra hemsire epidural yapalim dedi sanciyi hissetmiceksin dedi tamam dedim epidural yapildiktan sonra sukur acilmaya basladik bebek asaga dogru iniyor kanala hissediyorum oyle bogle
Ilk dogum oldu ikinci dogumum istedigim gibi gitmisti yine sancim olmamisti yine acilma yok doktor gelmdedi suni sanciyi verdiler geceden yavas yavas ve sukur acilmaya basladim adet sancisi gibiydi ilk dogum gibi degildi istedigimiz gibi acilmamda oluyordu ve tam acilmam olunca dogum gerceklesti ama ben senin gozunu korkutmayim yani suni sanciyla dogum imkansiz degil ama her kadinin bunyesi farkli her dogum farkli allah hakkimizda hayirlisini eylesin canim insallah en kisa zamanda yavrularimizi kucagimiza aliriz