Kızlar 32 haftalık hamileyim bu birkaç gündür tekmeleri hareketleri canımı acıtıyor önce taş gibi kesiliyor sonra hareketleri sanki etimi sıkıştırıyor gibi hissediyorum ve sadece göbeğimin üst kısmında böyle oluyor ilk hamileliğim sizlere sormak istedim normal mi sizce