Esiii06 ben riskli gebelik olduğum için randevu alabildim mhrsden riskli gebelik olmayanlar ilk kadın doğuma gitmesi lazım güzeldi ilgilendi yani herşeyi normal dedi şükür 15 20 dk falan sürdü sanırım ozeldeki kadar olmaz özelde renkli falan gösteriyorlar burada göstermiyorlar