Herkese merhaba 30 haftalık ikiz gebeliğim var nst de kasılmalarım çıktığı için doktor ilacı yazdı, bugün eşim almış ancak eczane üzerine bişey yazmamış şuanda eczane kapalı e-nabız reçetelerimden baktığımda kullanım kısmında 2 yazıyor aranızda daha önce ilacı kullanan var mı aç tok nasıl içtiniz geç kalmadan ilaca başlamak istiyorum. En son çare başlamadan sabah eczaneye gidip soracağım.