İkinci kız diye tahmin edıyordu herkes aşermelerden filan ilk bebegimde tatlı yiyen ben ikincide yiyemedım . Eksi yedım hep ama sonuc erkek kızlar 😂 Asermeyle alakası yokmuş, doktor ilk kız dedıgınde cok sevindim sonra erkege benziyor dedi en son dün 20 haftalıkken sonunda pipiyi net gorduk 😘😂 saglıklı olsunda razıyım ne olursa olsun 🤲🏻 Bari bende ikilemde kalmıyorum artık oglum diye sevıyorum artık, Rabbim isteyen herkese nasip eylesın , hamilelerede bi avazda saglıklı bebişler dogurma dileğimle 😘🤲🏻