MaryVenus Merhaba kızlar, bebisin odasina hali alacagim. Sagliga zararli olsun istemiyorum. Sizler nasil halilar tercih ettiniz, nerelerden aldiniz paylasir misiniz?
Askiletotomsu Ben kesinlikle peluş halı alacağım canimm Öyle çocuk halısı alma bence Gerçekten sevimsiz görünüyor Peluş halı al cinsiyeti erkekse kir götüren bı renk al Kızsa her renk gider
MaryVenus Askiletotomsu Cocuk halisi almayacagim kuzum ama pelus da istemiyorum. Tuyu ve tozu kiri cok toplayip bebeklerde astımı tetikleyebiliyormus. Bambu alsam diyorum, polyester de icermemis olur.
Askiletotomsu MaryVenus a aaa. Bak gözümü açtın Hemen degisiyorum o zaman tercihimi. Hipoalerjenik dendi diye aldanmistim peluş haliya
MaryVenus Askiletotomsu Yok kuzum bir de peluslar polyester oluyor. VOC denilen bir kimyasal varmis cevreye yayiliyormus. En iyisi bambu ve pamuk diyorlar. Ama %100 bambu bulmak lazim. Mesela gecen az kalsin aliyordum bir sürü para verip. %100 bambu dimi dedim. Hayir %40 polyester dedi. Bir de bambu oldugu icin fiyati yuksek diye satiyorlar sen düşün. Bakalim uygun denk getiremezsem pamuk alacagim. Her sey cok pahalı.