Kızlar biraz uzun oldu ama kusura bakmayın… doktorumla ben son kontrollerde ben sezryan istiyorum normal den çok korkuyorum dedim ama doktorum herzaman motive ettti beni bugün çatı muayenesine başlamadan ne yapacağını anlattı ve okadar kibar davrandıki birlikte nefes alıyoruz şimdi veriyoruz vs gibi şeyler söyledi korkuyorum dediğim an durdu ve bana oooo süpersin harikasın sen hiç normal doğumdan korkma 3 cm acilman var dedi ve ben şok oldum beklemiyordum 37+4 olduğunuz için yatış vermiyorum 38. Haftada olsaydın yatış verirdim dedi şuan bekliyorum 28 nisana kadar bekleyelim kontrol yapacağım tekrar 4 cm olmuşsa yatış vereceğim.dedi epidural yapıp sancı verecem dedi sen sancı hissetmiceksin dedi öyle analitik