Mucizem82 Merhaba hanımlar bursa yıldırım doruk tıp da elif hanıma dogum için giden varmı nasıl bi dr ilk dogumum olcak kendisini hiç duymadımda biraz tedirginim kendi drum ayrıldıgı için onu tercih etmek zorunda kaldım ama ne yapıcam bilmiyorum
Sirkelimon Mucizem82 ben ilk ona gittim ama memnun kalmadım sonrasında Tuğberk Güçlü’ye geçtim çok memnunum kendisinden tavsiye ederim
Mucizem82 Rabiikk sizdemi yıldırım doruga gidiyorsunuz , ben pazartesi gününe randevu aldım elif hanım instgrmda çok aktif herşeyi paylaşmış güler yüzlü birine benziyo umarım öyledir memnun kalırımda dr arayışına girmem son aylarım ve çok korkuyorum
esraceylan3 Rabiikk bende ilk doğumumu aritmide yaptım doktorum çok Güler yüzlü idi ama doğum zamanı oğlumun kilosunu bilemedi beni 3 hafta erkenden suni sancı ile doğuma aldı. O sebeple başka doktor arıyorum medicanada müzeyyen hanım var bana önerilen birde doruk ta sühendan hanım kararsızım bende