Bbbbs Sen daha iyi tanırsın bebeğini. fazla mama vermek çocuğu şişirir ve rahatsız eder. kıvamında ve saatinde vermek önemli. senin verdiğin şekilde rahatsız olmuyorsa ve gaz sancısı yoksa öyle devam et. dediğim gibi mama kutusu üzerine uyarsan rahat edersin yada doktoruna sağlık ocağındaki ebeye danışabilirsin sana çok rahat yol gösterirler 😊 en kötüsü İnternete de yazar ne kadar vermen gerektiği 🌼