denizz42 14+5 deyim bir haftadır başımda şakaklarım da ağrı var. Parol alıyorum arada, sizlerin de oluyor mu?
Happymami denizz42 ben parol almayı tercih etmiyorum nede olsa ilaç bebeğe zararı vardır. Çok şiddetli ağrılarım oluyor benim de 2-3 günde bir karanlık bir odaya geçip yarım saat bır saat gözlerimi dinlendiriyorum öyle geçiyor 🤭