gamzesahinn ben dün genox fırmasıyla yaptım ıkı haftaya sonuc cıkıcakmıs yaptıran var mı sonuçlarınz nasıl
Mitra gamzesahinn 14.haftada yaptırmıştım. Dokuzuncu günde sonum elime ulaştı şükür her hangi bir sıkıntı yok
hdemirr86 gamzesahinn Ben Ocak ayında yaptırdım, 10 iş günü yani tam 2 haftada geldi sonuç. Çok şükür temiz geldi. 🙏 Sizin de güzel haber almanızı diliyorum. 🌺
gamzesahinn Baho1 ben once doktorumun onerdıgıyle yapıcaktım 300 euro dedı sonra baska bır arkadasım yaptırmış ona 3800 odedık arada 1000 tl fark vardı sıze de eger doktorunuz aracı olursa bıraz daha fazla soyleyebılırler
gamzesahinn Mitra cok sukur 🤲🏻 ınsallah bızım de sonuclarımız temız cıkar cınsıyet bellı oldu degıl mı ☺️
Mitra gamzesahinn ben 13. Haftada cinsiyeti öğrenmiştim zaten 😎 dilerim sağ sağlim kucağınıza alırsınız. Biz şimdi 33. Haftadayız
Extreme34 gamzesahinn ben de orda yaptırdım 8.gün geldi sonuçlar,sonuc güzel geldi çok şükür.Insallah sizin de güzel gelir🙏🤲
Extreme34 gamzesahinn hem size hem doktorunuza anında mail gönderiyorlar,doktor değerlendiriyor,risk yok gibi biseydi sanırım gelen rapor.Ayrica çok uzun tıp dilinde terimler yazıyor.