Ysmnnnn-e valla ben bekleyemem 41e kadar falan diyodum büyük konuştum sanırım 40+2yiz doktorum 40+5de çağırdı açılma olmazsa suni ile seni uğraştırmak istemem sezeryan olması mantıklı ama açıklığın olursa suniyi deneriz dedi bakalım bebeğimin kilosu 3.300 gram ve suyunda kordonunda bir sıkıntı olmadığı için beklememin daha iyi olacağını söyledi bekliyorum pazartesi belli olacak belki ozamana kadar kendisi gelmek ister 😂