annelikheyecanim Kızlar gebeliğin ilk haftalarında bi kerelik olsun kola içmek zararlı mı genel olarak zararlı içmiyorum ama çok canım istedi fikri olan içen bilgi verirse sevinirim 😌
Minik1Civciv annelikheyecanim canım aşırıya kaçmayacak şekilde içerbilşrsin bi bardak falan ben içiyordum
Leyla_nur annelikheyecanim içtim canım hatta hamileliğimin başında deli gibi kola isterdim 36 haftalık hamileyim şuan da hala canım istedikçe asidini biraz kaçırarak ve az içmeye dikkat ederek içiyorum. Bi sıkıntı da yaratmadı şu zamana kadar.
Deletedmom_110 annelikheyecanim ben başından beridir içiyorum bir sorun çıkmadı şimdiye kadar. Ama sana iç demiyorum
Deletedmom_110 annelikheyecanim ben başından beridir içiyorum bir sorun çıkmadı şimdiye kadar. Ama sana iç demiyorum
Zeyfat17 annelikheyecanim valla bazen eşim içiyor yemekte acayip canım istiyor içim yanıyor koca bir yudum alıp bırakıyorum nefis köreliyor şükür öyle bişi olmadı şimdiye dek doktora da sordum
Aselballll annelikheyecanim ben kızımda sudan tiksinmiştim süngerine kola içiyordum hiç bişey olmadı çok şükür sağlıklı
1234momsss annelikheyecanim valla bende içiyorum abartmadan ilk hamileliğimde çok canım çekti zararlı diye içmedim çok canım çekmişti rüyalarıma kadar girdi göğsüm şişti sonra içtim nefsini köreltmek için azda olsa iç