Emoooss Eşimin indirdiği happy mom uygulamasından gelen mesajlara mutlu olması bebeğin bugün ne gelişmesi olacak diye gece 12 yi beklemesi sanırım benim herif de anne duyguları olmaya başladı 😂
Mhk Emoooss ay benim kocam uygulamayı indirmedi ama bebeğin babası diye düzelttik hergün bebeğim msj gönderdi mi diye soruyor bildirimleri ekran resmi alıp gönderiyorum her akşamda 12 yi bekliyoruz hele haftalık değişeceği gün dakika sayıyor resmen bayılıyorum o hallerine 😀🤗😍
Aysegulflz Emoooss aynı benimki saat 12 yi bekliyor ve hemen okuyor bildirimlerde çok mutlu oluyor allah başımdan eksik etmesin 😊
Esmaa Yaa kizlarr bizdede oylee cok komik mesajlar yaziyor onu okurken bile ne kadar guluyoruz😁😁😀😀cokkk guzelll esim benden cok bakiyor👶
Emoooss İşyerinde ekran resmî atıyor en çok beni seviyor diyor 😂 Kız olursa zaten vay halime kesin babasını benden kıskanır 😂 İnşallah hep böyle kalırlar
Deletedmom9885 Ben sadece happy mom kullanıyorum suan ama esimde 4 farklı hamilelik uygulaması yüklü 😀 çok güzel bi nimet böyle sevinen mutlu olan eşlere denk gelmek Allah herkesin eşine bu heycanı ve baba olma idrakini nasip etsin inşallah 🙂