Suleehamdi Kızlar salı günü ilk beta değerim 1068 çıktı bugun doktora gittim keseyi göremedi geç döllenme olabilir dedi tekrar kan istedi bugun oda 1835 çıktı sizce nasıl artış değeri? Kimyasal gebelik olma ihtimali var mı başına gelen var mı böyle bir şey
Habus Suleehamdi tam 2 katı artış olmak zorunda değil %60 un üzerindeki artış da kabul ediliyor. Bir de 2 test arasındaki saat farkı bile değeri etkileyebiliyor arada saat farkı varsa o da etkilemiş olabilir ☺️ Kese de 3000 üzerindeyken ultrasondan görünüyor hatta bazen o değerde bile görünmeyebilir
Menekse23 Suleehamdi canım ben de az önce böyle bi başlık açtım. Pazartesi 390 Salı. 622 Perşembe 919 Çıktı değerim ve içim içimi yiyor . Umarım sağlıcakla tutunurlar. 1500 olunca kese alttan muayene ile görülüyor galiba. Bugün muayene etmedi mi hpca seni
Suleehamdi Habus anladım canım hemen hemen saatleri aynıydı teşekkür ederim bakalm artık nasıl olur haftaya
Suleehamdi Menekse23 canım ben ilk lan verdiğimde salı günü 1068 çıktı sonra dün doktora gittim kese gözüküyor felan filen diye öyle olunca bende gittim kese şuan gözükmüyor geç döllenme olabilir dedi tekrar kan istedi dün verdim 1835 çıktı artmış yani sanırım yeni oldugu için kese gözükmedi haftaya gel dedi öyle kaldı inan ki bilmiyorum karnımdan baktı