Merhaba herkese birsey danışmak istiyorum bilgisi olan lütfen yazsın eşim bir ay önce çatıdan düşmüştü ve yanında sadece ben vardım sabah olmuştu olay ve polise ifademde onun düştüğünü ben gördüm dedim yanındaydım dedim bizim bir yıl önce açılmış bir boşanma davası vardı eşim iki evlilik yapmıştı ve bilmiyordum evlendikten sonra öğrendim ve hep yalan söylüyordu iki ay evli kaldık ve ailemin yanına gittim onu duyunca eşim bende eşime sen sürekli yalan konuşuyorsun bana ben kabul edemem seni böyle diyince bosanalim dedi anlaşmalı ailemle konuştum gel biz bakarız fln dedi aklımı karıştırdılar yani bende kabul ettim anlaşmalı olarak gittik açtık davayı sonra da barıştık onunla çok seviyordum abisini kaybetti intihar etti ve bende taziyeye gidince orada kaldım gitme dedi özür fln diledi bende gitmedim barıştık dava günü geldiği zaman da gitmedik geri de çekmedik daha kapanmamış dava ve eşimin dosyası çok karışık polislerin yanında şüpheli duruma düştüm ve kaynanamin bunu koz olarak kullanmasından korkuyorum ifadesinde fln benim yaptığımı söylerse kaynanam sadece kendini düşünen biri çünkü esimin bankada olan parasında gözü bana demin de dedi vermezsen hakkımızı bizde imzayı vermeyiz dedi ben niye çocuğumun hakkını vereyim ki onlara yani eğer vermezsem belki polise şikayet eder o yaptı diye otopsi raporunda çıkmıyor mu peki hani ben yaptıysam parmak izim çıkar sonuçta o kadar çok daralmisim ki yarın öbür gün çocuğum dünyaya gelecek onun için de sevinemiyorum yemin ederim benim tek şahidim Allah ben ona güveniyorum ama polis de ne bileyim devlet adamı herseyi yapar kaynanam da rahat durmaz bu evden cikmayana kadar benim de gidecek yerim yok kim bakar benim de evim sonuçta esimin evi lütfen bi akıl verin bana o kadar zor durumdayım ki kaynanam beni şikayet etmesin diye her dediğini yapıyorum sesimi çıkaramıyorum çaresizim yani polis ellerinde bir kanıt yokken birsey yapabilir mi ki yani yapmadığım birsey için o kadar çok üzülüyorum ki kenimde mi eşime mi bebeğime mi yanayım bilmiyorum 😭