Kbra52 bu sorunun sizcesi yok zararlıysa zararlıdır:) içinde kafein olduğu için çok istersem dengeli içiyorum bi bardak içtiysem o gün çayı kahveyi çok azaltıyorum belki içmiyorum bile. İlk üç ay organ oluşumu dönemi diye ekstra dikkat ettim ama sonrası tabi biraz rahatladım dediğim gibi dengeli içerseniz zararı minimum olur